/
/
Інтернет та Мобільний банк для фізичних осіб
Інтернет та Мобільний банк для фізичних осіб

Інтернет-банк для фізичних осіб

Інтернет-банк StandFore Online - сучасна, проста і надійна система віддаленого доступу до банківських продуктів і послуг через Інтернет.

Інноваційні підходи в побудові інтерфейсу користувача, а також інтегрованість з іншими каналами дистанційного банківського обслуговування дозволяють забезпечити високий рівень сервісу клієнтів банку.

На додаток до стандартної функціональності, рішення включає в себе набір інноваційних функцій, які дозволяють виділитися з поміж конкуруючих продуктів.

 

КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-БАНКУ:

  • Обмін повідомленнями (внутрішня поштова скринька, миттєві повідомлення (P2P та в/з банку))
  • Грошові перекази (платежі, P2P, А2А та інші грошові перекази, рахунки, шаблони, обмін валюти, історія угод, звіти)
  • Платежі (планування платежів, оплата рахунків за комунальні послуги, поповнення рахунків, і т.д.)
  • Профіль клієнта (загальний баланс, особисті дані (електронна пошта, телефон і т.д.), контактна інформація, повідомлення, мульти-профілі, і т.д.)
  • Особисті фінанси (електронні гаманціі, рахунки, звіти, картки, кредити, депозити, металеві рахунки, сейфи, бонуси, подарункові карти, і т.д.)
  • Соціальні мережі (список друзів, запрошення, грошові перекази неклієнтам, використовуючи номер телефону або адресу електронної пошти друзів, обмін повідомленнями, спільні заощадження, і т.д.)
  • Геолокация (локатор банкоматів та відділень, гео-таргетинг/дані для цифрового маркетингу)

ОСОБЛИВОСТІ ПЛАТФОРМИ:

  • Інтерактивна гостьова зона (портал). Банківський Портал являє собою веб-ресурс, що об'єднує в собі функціональність як веб-сайту так і онлайн банкінгу. Більшість функцій інтернет-банкінгу для користувачів порталу без авторизації (платежі, розпорядження і т.д.). Банки залучають нових користувачів і поступово конвертують їх на клієнтів.
  • Інтегрована демо-версія. Неавторизовані користувачі можуть переміщатися по всій системі, але замість своїх персональних даних вони побачать демо-контент. Користувач легко адаптується до системи, що забезпечує високий рівень їх конвертації у клієнтів.
  • Динамічний настроюваний інтерфейс. Віджети можна перетягувати в будь-яке місце на сторінці. Набір інструментів обслуговування клієнтів допомагає підвищувати задоволеність клієнтів та підтримувати довгострокову лояльність, зберігаючи при цьому витрати під контролем.
    Peer-to-peer перекази. Функція peer-to-peer дозволяє користувачам відправляти гроші друзям і членам сім'ї за допомогою текстових повідомлень або електронної пошти. Значна частина молодих людей постійно переводять гроші за допомогою цифрових каналів і вважають онлайн-банкінг найціннішим аспектом їхньої щоденної банківської активності.
  • Налаштування рівнів доступу (мульти-профілі). Користувачі можуть встановити простий 4-значний пін-код для маленьких швидких платежів і використовувати складну авторизацію для суттєвих грошових операцій і зміни налаштувань. Клієнтам надається гнучкий і безпечний спосіб управління своїми коштами, що призводить до підвищення лояльності клієнтів.
  • Управління особистими фінансами (PFM). Дуже корисний інструмент, що допомагає клієнтам відстежувати і грати зі своїми фінансами. Також, це корисний інструмент для банків для залучення нових та активізації існуючих клієнтів. PFM допомагає банкам створювати пропозиції, що максимально відповідають цілям клієнтів, поліпшити утримання клієнтів, що призводить до збільшення ефективності продажів.
  • Інтерактивний підбір продуктів. Користувачі з цілого ряду банківських продуктів і сервісів можуть вибрати такий, що максимально задовольнить їх унікальні потреби. Ціна для вибраних елементів вираховується онлайн. Легко, швидко і природньо вибрати продукт. Це просто і весело!
  • Сегментація і таргетинг. Банки отримують потужний інструмент для реклами своїх товарів і послуг визначеному клієнту в визначений час і визначеному місці. Зручні інструменти аналізу даних допоможуть банкам значно збільшити ефективність продажів.

КЛЮЧОВІ ПЕРЕВАГИ:

  • Адаптивність під активний розвиток системи в майбутньому. Платформа дозволяє швидко і гнучко розширювати і вносити зміни в функціонал, інтегруватися з різними зовнішніми системами і т.д.
  • Незалежність замовника від постачальника. Механізм операцій дозволяє Банку нарощувати кількість онлайн-сервісів без залучення розробника платформи.
  • Рішення поставляється з відкритим вихідним кодом (при необхідності).
  • Модульна структура. Структура платформи дозволяє зібрати рішення для замовника максимально адаптуючись під вимоги і умови впровадження.
  • Налаштування інтерфейсу корыстувача. Користувачі можуть налаштувати інтерфейс під себе (drag & drop і т.д.). Це відноситься як до web версії, так і до мобільних додатків. Наявність "магазину віджетів" - можливість додавання нових блоків на сторінки.
  • Можливість перемикання між профілями фізичної особи, ФОП та юридичної особи.
  • Багатоканальність. Можливість послідовного впровадження каналів дистанційного обслуговування на базі єдиного ядра.
  • Вбудована система цифрового маркетингу. Ефективна цільова взаємодія з Клієнтом (таргетинг). Механізм звітності та відстеження ефективності каналів просування. Система управління банерами та нотифікацій.

ВАС ЗАЦІКАВИЛО НАШЕ РІШЕННЯ?

Ми готові провести для Вас демонстрацію та відповісти на всі Ваші запитання.

screenshot_13