/
/
Єдиний фронт-офіс Банку (єдине робоче місце операціоніста)
Єдиний фронт-офіс Банку (єдине робоче місце операціоніста)

Єдиний фронт-офіс – це ефективна платформа для організації щоденних операцій відділення, що пов'язані з обслуговуванням клієнтів, яка дозволяє Вашому банку по-новому спілкуватися з клієнтами. Рішення легко інтегрується з іншими нашими каналами цифрового банкінгу та Вашими банківськими системами.

Це дійсно рішення, яке включає в себе всі можливі способи взаємодії з Клієнтами банку. Незважаючи на велику кількість FinTech стартапів і віртуальних банків "нового покоління", Клієнти досі йдуть у відділеннях банків, сподіваючись на  найвищий рівень обслуговування. Наше рішення фронт-офісу привносить інновації в цей процес, що робить його більш легким і більш особистим .

Інтегроване рішення передбачає автоматизацію роботи для наступних співробітників відділення банку:

  • Менеджер по роботі з клієнтами
  • Касир
  • Оператор кол-центру
  • Керівник філії банку
  • Адміністратор філії
  • Портал самообслуговування

ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ЄДИНОГО ФРОНТ-ОФІСУ:

  • Операції контакт-центру (Прийом дзвінків, Переадресація дзвінків, Зворотній дзвінок, Обробка інформації по дзвінках)
  • Маркетинг (Індивідуальні пропозиції , Виконання маркетингових кампаній, Інтерактивні сценарії продажів)
  • Профіль клієнта (Пошук в CRM , Попередня історія клієнта, Замовлення , Повідомлення)
  • База знань (Продукти і тарифи , Порівняння продуктів, Спеціальні пропозиції, Банкомати і відділення , Курси валют)
  • Звіти та аналіз (Звіти ефективності , Адміністрація відділення , Моніторинг KPI , Управління завданнями)
  • Операції з готівкою (Оплата рахунків , Конвертація валют , Грошові перекази)
  • Операції з продуктами банку ( Нові замовлення продуктів , Операції з картками та рахунками , Операції з кредитами та депозитами)

КЛЮЧОВІ ПЕРЕВАГИ ПЛАТФОРМИ:

  • Адаптивність під активний розвиток системи в майбутньому. Платформа дозволяє швидко і гнучко розширювати і вносити зміни в функціонал, інтегруватися з різними зовнішніми системами і т.д.
  • Незалежність замовника від постачальника. Механізм операцій дозволяє Банку нарощувати кількість онлайн-сервісів без залучення розробника платформи.
  • Рішення поставляється з відкритим вихідним кодом (при необхідності).

    ВАС ЗАЦІКАВИЛО НАШЕ РІШЕННЯ?

    Ми готові провести для Вас демонстрацію та відповісти на всі Ваші запитання.

    screenshot_13