Дякуємо!
We will contact you shortly.
Чат-боти та автоматизація
Одне із рішень, яке ми пропонуємо - чат-боти зі штучним інтелектом на базі no-code платформи DRUID. Наші чат-боти здатні зрозуміти те, що у них запитують та коректно відповідати на будь-які запитання. Також, чат-боти на базі DRUID можуть обробляти, впорядковувати та структурувати вхідні дані, які потім можуть передаватися іншим роботам (RPA) для введення в ваші системи. Використовуючи чат-ботів і роботів, ми можемо ефективно досягти наскрізної автоматизації ваших процесів.
Відповідати на питання
Легко навчайте своїх чат-ботів відповідати на прості або складні питання.
Надсилати повідомлення
Багатоканальні повідомлення для будь-якого завдання або робочого процесу. «Ваш рахунок виставлений. Надіслати в бухгалтерію?
Доставляти звіти
Отримуйти будь-які звіти у форматі PDF, MS Word або Excel, просто запросивши чат-бота.
Відслідковувати статус задач
Постійно відслідковує корпоративні системи, перевіряє завдання та відправляє інформацію про статус виконання.
Заповнювати форми
Чат-бот допомагає користувачам заповнювати різні форми, що зменшує витрати часу та одночасно покращуює взаємодію з користувачем.
Переводити на оператора
Автоматично переводити розмову на оператора на основі заздалегідь визначених правил або в разі непередбаченої ситуації.
Чому саме наші чат-боти
Ми допомагаємо компаніям досягати більшого з меншими витратами.
Потужний NLP
Більше 30 мов
Готові конектори
Розширена кастомізація
On-premise,hybrid, cloud
Набір персоналу
Чат-бот може допомогти зібрати та перевірити інформацію про потенційних співробітників.
Адаптація персоналу
Наш чат-бот може спілкуватися з співробітниками та взаємодіяти з вашими корпоративними системами.
Часті питання та політики
Швидкі та точні відповіді на будь-які запитання в будь-якому месенджері. Завжди на з'язку.
Тренінги та навчання
Найефективніший HR-асистент для вводних тренінгів, так як передбачає більш інтерактивну участь співробітників.
Компенсації та пільги
Чат-бот може провести ваших співробітників через всі необхідні кроки, зареєструвати дані у внутрішніх системах і відправити повідомлення.
Задачі HR-адміністрування
Автоматизація процесів, пов'язаних з адмініструванням персоналу - створення контрактів, оновлення даних і т. д.
Управління видатками
Чат-бот збирає інформацію про витрати від співробітників, генерує документи, перевіряє бюджети та повідомляє керівників для затвердження.
Миттєві звіти
Отримайте будь-який звіт миттєво, без необхідності проходити громіздкий процес збору даних і побудови звітів.
Сповіщення та повідомлення
Чат-бот автоматично відправляє попередження та нагадування вам і вашій команді, використовуючи кращий канал для максимального залучення.
Планування зустрічей
Чат-бот допоможе вам керувати своїм календарем так само, як помічник-людина, тільки він доступний 24/7 для управління завданнями, нагадуваннями, запрошеннями і т.д.
Управління документами
Чат-бот забезпечує розширені можливості створення документів та розпізнавання тексту на базі штучного інтелекту для обробки, зчитування та введення даних в корпоративні системи.
Управління персоналом
Чат-бот допомагає в управлінні вашою командою, автоматизуючи комунікацію, адаптацію, коучинг і навчання, а також управління продуктивністю.
Чат-боти для банків
Зробіть ваш банк зручним. Додайте діалоговий штучний інтелект в свої банківські процеси.Запускайте індивідуальні кампанії по залученню потенційних клієнтів, збирайте відгуки клієнтів та забезпечуйте цілодобове обслуговування клієнтів за допомогою багатоканальних чат-боті зі штучним інтелектом.
Фінансові поради
Чат-боти допомагають тримати фінанси під контролем, даючи поради щодо планування бюджету або пропозиції щодо економії грошей на основі історії транзакцій
On-boarding
Оптимізуйте процеси реєстрації, аутентифікації та відкриття рахунків клієнтів за допомогою чат-ботів зі штучним інтелектом
Автоматизація маркетингу
Додайте широкі можливості налаштування автоматизації маркетингу та підвищіть конверсію
Самообслуговування
Чат-боти допоможуть спростити клієнтам операції - платежі та перекази, перевірка балансу, вивчення процентних ставок, відкриття нових кредитних ліній
Зворотній зв'язок
Використовуйте багатоканальні чат-боти для автоматичного збору та обробки відгуків клієнтів для забезпечення чудової якості обслуговування клієнтів
Підтримка 24/7
Чат-боти легко інтегруються з системами баз знань, що дозволяє їм спілкуватися в режимі 24/7 для вирішення проблем широкого спектру
Вас зацікавили можливості чат-ботів?
Ми особисто читаємо та відповідаємо на кожне отримане повідомлення. Напишіть нам прямо зараз!