About illustration

Єдиний фронт-офіс Банку  (єдине робоче місце операціоніста)

Єдиний фронт-офіс – це ефективна платформа для організації щоденних операцій відділення, що пов'язані з обслуговуванням клієнтів, яка дозволяє Вашому банку по-новому спілкуватися з клієнтами. Рішення легко інтегрується з іншими нашими каналами цифрового банкінгу та Вашими банківськими системами.

Це дійсно рішення, яке включає в себе всі можливі способи взаємодії з Клієнтами банку. Незважаючи на велику кількість FinTech стартапів і віртуальних банків "нового покоління", Клієнти досі йдуть у відділеннях банків, сподіваючись на найвищий рівень обслуговування. Наше рішення фронт-офісу привносить інновації в цей процес, що робить його більш легким і більш особистим .

Інтегроване рішення передбачає автоматизацію роботи для наступних співробітників відділення банку:

→ Менеджер по роботі з клієнтами
→ Касир
→ Оператор кол-центру
→ Керівник філії банку
→ Адміністратор філії
→ Портал самообслуговування

ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ЄДИНОГО ФРОНТ-ОФІСУ:

Операції контакт-центру

Прийом дзвінків, Переадресація дзвінків, Зворотній дзвінок, Обробка інформації по дзвінках

Маркетинг

Індивідуальні пропозиції , Виконання маркетингових кампаній, Інтерактивні сценарії продажів

Профіль клієнта

Пошук в CRM , Попередня історія клієнта, Замовлення , Повідомлення

База знань

Продукти і тарифи , Порівняння продуктів, Спеціальні пропозиції, Банкомати і відділення , Курси валют

Звіти та аналіз

Звіти ефективності , Адміністрація відділення , Моніторинг KPI , Управління завданнями

Операції з готівкою

Оплата рахунків , Конвертація валют , Грошові перекази

Операції з продуктами банку

Нові замовлення продуктів , Операції з картками та рахунками , Операції з кредитами та депозитами

КЛЮЧОВІ ПЕРЕВАГИ ПЛАТФОРМИ:

  • Адаптивність під активний розвиток системи в майбутньому. Платформа дозволяє швидко і гнучко розширювати і вносити зміни в функціонал, інтегруватися з різними зовнішніми системами і т.д.

  • Незалежність замовника від постачальника. Механізм операцій дозволяє Банку нарощувати кількість онлайн-сервісів без залучення розробника платформи

  • Рішення поставляється з відкритим вихідним кодом (при необхідності).

Вас зацікавіло наше рішення?

Ми готові провести для Вас презентацію, та відповісти на всі Ваші запитання.
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЄМО ВАШИХ ЗАПИТІВ