About illustration

Інтернет-банк для фізичних осіб

Інтернет-банк StandFore Online - сучасна, проста і надійна система віддаленого доступу до банківських продуктів і послуг через Інтернет.

Інноваційні підходи в побудові інтерфейсу користувача, а також інтегрованість з іншими каналами дистанційного банківського обслуговування дозволяють забезпечити високий рівень сервісу клієнтів банку.

На додаток до стандартної функціональності, рішення включає в себе набір інноваційних функцій, які дозволяють виділитися з поміж конкуруючих продуктів.

КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-БАНКУ:

→ Обмін повідомленнями (внутрішня поштова скринька, миттєві повідомлення (P2P та в/з банку))

→ Грошові перекази (платежі, P2P, А2А та інші грошові перекази, рахунки, шаблони, обмін валюти, історія угод, звіти)

→ Платежі 
(планування платежів, оплата рахунків за комунальні послуги, поповнення рахунків, і т.д.)

→ Профіль клієнта 
(загальний баланс, особисті дані (електронна пошта, телефон і т.д.), контактна інформація, повідомлення, мульти-профілі, і т.д.)

→ Особисті фінанси 
(електронні гаманціі, рахунки, звіти, картки, кредити, депозити, металеві рахунки, сейфи, бонуси, подарункові карти, і т.д.)

→ Соціальні мережі (список друзів, запрошення, грошові перекази неклієнтам, використовуючи номер телефону або адресу електронної пошти друзів, обмін повідомленнями, спільні заощадження, і т.д.)

→ Геолокация (локатор банкоматів та відділень, гео-таргетинг/дані для цифрового маркетингу)

ОСОБЛИВОСТІ ПЛАТФОРМИ:

Інтерактивна гостьова зона (портал)

Банківський Портал являє собою веб-ресурс, що об'єднує в собі функціональність як веб-сайту так і онлайн банкінгу. Більшість функцій інтернет-банкінгу для користувачів порталу без авторизації (платежі, розпорядження і т.д.). Банки залучають нових користувачів і поступово конвертують їх на клієнтів.

Інтегрована демо-версія

Неавторизовані користувачі можуть переміщатися по всій системі, але замість своїх персональних даних вони побачать демо-контент. Користувач легко адаптується до системи, що забезпечує високий рівень їх конвертації у клієнтів.

Динамічний настроюваний інтерфейс

Віджети можна перетягувати в будь-яке місце на сторінці. Набір інструментів обслуговування клієнтів допомагає підвищувати задоволеність клієнтів та підтримувати довгострокову лояльність, зберігаючи при цьому витрати під контролем.

Peer-to-peer перекази

Функція peer-to-peer дозволяє користувачам відправляти гроші друзям і членам сім'ї за допомогою текстових повідомлень або електронної пошти. Значна частина молодих людей постійно переводять гроші за допомогою цифрових каналів і вважають онлайн-банкінг найціннішим аспектом їхньої щоденної банківської активності.

Налаштування рівнів доступу (мульти-профілі)

Користувачі можуть встановити простий 4-значний пін-код для маленьких швидких платежів і використовувати складну авторизацію для суттєвих грошових операцій і зміни налаштувань. Клієнтам надається гнучкий і безпечний спосіб управління своїми коштами, що призводить до підвищення лояльності клієнтів.

Управління особистими фінансами (PFM)

Банківський Портал являє собою веб-ресурс, що об'єднує в собі функціональність як веб-сайту так і онлайн банкінгу. Більшість функцій інтернет-банкінгу для користувачів порталу без авторизації (платежі, розпорядження і т.д.). Банки залучають нових користувачів і поступово конвертують їх на клієнтів.

КЛЮЧОВІ ПЕРЕВАГИ ПЛАТФОРМИ:

→ Адаптивність під активний розвиток системи в майбутньому. Платформа дозволяє швидко і гнучко розширювати і вносити зміни в функціонал, інтегруватися з різними зовнішніми системами і т.д.

→ Незалежність замовника від постачальника. Механізм операцій дозволяє Банку нарощувати кількість онлайн-сервісів без залучення розробника платформи.

→ Рішення поставляється з відкритим вихідним кодом (при необхідності).

→ Модульна структура. Структура платформи дозволяє зібрати рішення для замовника максимально адаптуючись під вимоги і умови впровадження.

→ Налаштування інтерфейсу корыстувача. Користувачі можуть налаштувати інтерфейс під себе (drag & drop і т.д.). Це відноситься як до web версії, так і до мобільних додатків. Наявність "магазину віджетів" - можливість додавання нових блоків на сторінки.

→ Можливість перемикання між профілями фізичної особи, ФОП та юридичної особи.

→ Багатоканальність. Можливість послідовного впровадження каналів дистанційного обслуговування на базі єдиного ядра.

→ Вбудована система цифрового маркетингу. Ефективна цільова взаємодія з Клієнтом (таргетинг). Механізм звітності та відстеження ефективності каналів просування. Система управління банерами та нотифікацій.

ВАС ЗАЦІКАВИЛО НАШЕ РІШЕННЯ?

Ми готові провести для Вас презентацію, та відповісти на всі Ваші запитання.
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЄМО ВАШИХ ЗАПИТІВ