About illustration

Мобільний банкінг для фізичних осіб (iPhone/iPad, Android/Android Tab, WindowsPhone)

Мобільний банкінг для фізичних осіб - сервіс нового покоління, який дозволяє клієнтам віддалено за допомогою свого смартфона отримувати необхідну інформацію і користуватися послугами банку.

Мобільний банк забезпечує високу швидкість передачі інформації та інших транзакцій, простий і зручний у використанні, має привабливий інтерфейс, який реалізується з урахуванням фірмового стилю банку і сучасних підходів до зручності використання.

На додаток до стандартної функціональності, рішення включає в себе набір інноваційних функцій, які дозволяють виділитися з поміж конкуруючих продуктів.

ЯКІ МОЖЛИВОСТІ ПРОПОНУЄ МОБІЛЬНИЙ БАНКІНГ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ?

Платежі та перекази

Платежі, P2P, A2A та інші перекази, Рахунки-фактури, Шаблони, Обмін валют, Історія транзакцій, Звіти

Повідомлення

SMS/Push-повідомлення, Інтеграція з Viber/WhatsUp

Мої фінанси

Електронні гаманці, Рахунки, Звіти, Картки, Позики, Депозити, Рахунки у металах, Сейфи, Бонуси та подарункові карти і т.д.

Відкрита зона

Сервіси для не-клієнтів Банку зі спрощеною ідентифікацією

Комунікації

Друзі, P2P, Crowd-funding, Пости у соціальних мережах

Гео-позиціонування

Пошук банкомату/відділення, Гео-позиціонування /Маркетингові дані, Спеціальні пропозиції

ОСОБЛИВОСТІ НАШОГО МОБІЛЬНОГО БАНКУ:

Push нотифікації. Повідомлення клієнту доставляються, навіть якщо Мобільний банк не запущений. При цьому доставка не залежить від SIM-карти, вставленої в телефон (тобто, будуть працювати, наприклад, за кордоном). Для Банку це суттєва економія на вартості відправки повідомлень, а також гарантія, що ніхто не відправить повідомлення клієнту від імені Банку

Авторизація по PIN / Touch ID. Клієнтам більше не потрібно запам'ятовувати паролі та вимоги до них. Вони можуть використовувати короткий код з довірених пристроїв або користуватися своїм сканером відбитка пальця.

Інтегрована демо-версія. Неавторизовані користувачі можуть переміщатися по всій системі, але замість своїх персональних даних вони побачать демо-контент. Користувач легко адаптується до системи, що забезпечує високий рівень їх конвертації у клієнтів.

Віджети. Динамічний настроюваний інтерфейс. Віджети можна перетягувати в будь-яке місце інтерфейсу додатку. Банк може додавати нові віджети «на льоту», а також керувати існуючими - робити їх такими, що не відключаються, або закріплювати в певному місці.

Теми для зміни зовнішнього вигляду. Банк може управляти враженнями клієнтів - змінювати зовнішній вигляд додатків в залежності від поточних подій, наприклад, для великих свят.

Налаштування рівнів доступу (мульти-профілі). Користувачі можуть встановити простий 4-значний пін-код для маленьких швидких платежів і використовувати складну авторизацію для суттєвих грошових операцій і зміни налаштувань. Клієнтам надається гнучкий і безпечний спосіб управління своїми коштами, що призводить до підвищення лояльності клієнтів.

Управління особистими фінансами (PFM). Дуже корисний інструмент, що допомагає клієнтам відстежувати і грати зі своїми фінансами. Також, це корисний інструмент для банків для залучення нових та активізації існуючих клієнтів. PFM допомагає банкам створювати пропозиції, що максимально відповідають цілям клієнтів, поліпшити утримання клієнтів, що призводить до збільшення ефективності продажів.

КЛЮЧОВІ ПЕРЕВАГИ РІШЕННЯ:

Адаптивність під активний розвиток системи в майбутньому. Платформа дозволяє швидко і гнучко розширювати і вносити зміни в функціонал, інтегруватися з різними зовнішніми системами і т.д.

Незалежність замовника від постачальника. Механізм операцій дозволяє Банку нарощувати кількість онлайн-сервісів без залучення розробника платформи.

Рішення поставляється з відкритим вихідним кодом (при необхідності).

Можливість перемикання між профілями фізичної особи, ФОП та юридичної особи.

ВАС ЗАЦІКАВИЛО НАШЕ РІШЕННЯ?

Ми готові провести для Вас презентацію, та відповісти на всі Ваші запитання.
З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЄМО ВАШИХ ЗАПИТІВ