Інноваційне рішення ІННОРА для МЕТRО Україна: Революція у обробці митних документів
У ці непрості часи, кожен ритейлер прагне забезпечити неперервність поставок та ефективне управління товарними потоками. МЕТRО Україна, в партнерстві з ІННОРА, впровадила першокласне рішення для оптимізації роботи з митними та супроводжуючими вантаж документами, піднявши ефективність до нового рівня.
Виклики сучасного ритейлу
В умовах воєнного стану, коли частина виробництв перебуває під загрозою, імпорт товарів з-за кордону стає ключовим для забезпечення потреб споживачів. МЕТRО Україна вирішило це завдання, забезпечуючи високу якість та різноманітність товарів.
Інноваційне рішення від ІННОРА
Для вирішення завдань, пов’язаних з митними та супроводжуючими на вантаж документами, було створено унікальний Робот на базі UiPath. Завдяки інтеграції з сервісом розпізнавання документів RaccoonDoc, він здатен швидко та точно обробляти документи на різних мовах.
Ключові етапи роботи Робота
- Автоматизований збір даних: Робот збирає необхідні документи та зчитує дані в сервісі RaccoonDoc, що в значній мірі підвищує швидкість обробки.
- Точне заповнення даних: всі зібрані дані автоматично вносяться в Excel-файл, що гарантує точність і відсутність дублікатів.
Переваги для METRO Україна
Ця інновація дозволила МЕТRО Україна значно підвищити ефективність обробки документів після митного оформлення та оптимізувати системне приймання товару.
Завдяки внесеним роботом даним проводиться розрахунок митних платежів та вартості в залежності від категорії товару.
Результат співпраці
Завдяки спільним зусиллям ІННОРА та МЕТRО Україна, було створено потужне рішення, що робить обробку митних документів швидкою, точною та ефективною. Цей проект є важливим кроком у цифровій трансформації ритейлу та оптимізації бізнес-процесів.