Автоматизація процесів для ТОВ

Автоматизація процесів для ТОВ "Нова Пошта": Як Іннора впровадила RPA для оптимізації бізнесу

Завітайте до світу інновацій та роботизації разом з компанією INNORA – Gold Partner UiPath, лідером у сфері впровадження та розробки програмних роботів на базі платформи UiPath. На сьогоднішній день ми пишаємося можливістю поділитися нашим вражаючим успіхом у співпраці з ТОВ "Нова Пошта".

Наш перший робот, запущений в ТОВ "Нова Пошта", відкрив нові горизонти для оптимізації операцій, пов'язаних з управлінням паливними картками. 

Метою нашого проекту було збільшити операційну продуктивність, мінімізувати ризики, покращити якість реалізації рутинних завдань і оптимізувати витрати.

Комплекс процесів, пов'язаних з управлінням паливними картками, націлений на ефективну обробку даних співробітників та перевізників, яким призначені ці картки. 

Роботизовані процеси включають:    

1. Зміна лімітів паливних карток в кабінетах постачальників палива.

Наш робот наглядає за внутрішніми системами ТОВ "Нова Пошта", автоматично виявляючи заявки на зміну лімітів паливних карток для співробітників. Перед виконанням змін, він ретельно перевіряє всі дані в обліковій і CRM системах, звертаючи увагу на погодження заявок та інші фактори. Виконує зміни. Якщо необхідно, робот фіксує відмову та додає коментар.

  2. Блокування/розблокування паливних карток перевізників, які виходять в рейс.

Наш робот дотримується всіх необхідних правил та процедур при блокуванні або розблокуванні паливних карток для перевізників, які вирушають в рейс. Всі перевірки здійснюються автоматично.

  3. Блокування паливних карток співробітників, які йдуть у відпустку.

Цей процес також автоматизовано. Робот отримує відповідні файли з фінансового підрозділу та оброблює їх згідно з встановленими правилами і перевірками, та існуючими процедурними нормами і бізнес процесами в компанії.

  4. Повернення лімітів в кабінетах постачальника палива до стандартних значень.

Щомісяця, в перший день, наш робот автоматично повертає ліміти паливних карток до стандартних значень, незалежно від змін, які були внесені протягом минулого місяця. Це допомагає почати новий місяць з ефективного виконання поставлених задач.    

   У результаті нашої роботи вдалося повністю прибрати ручну обробку цих процесів. Ми створили ефективний та багатофункціональний блок роботизованих процесів, що дозволяє підрозділу, який є власником розробленого робота в ТОВ "Нова Пошта" зосередитися на стратегічних завданнях та підвищити продуктивність роботи.

Ми б хотіли подякувати ТОВ "Нова Пошта" за співпрацю: фінансовому підрозділу за чітке розуміння бажаного впровадження і його функціоналу, а ТОВ «НП ДІДЖИТАЛ»  за всебічну підтримку, допомогу та організацію роботи з внутрішніми системами. 

Результати цієї спільної роботи - це чітко видимий внесок у підвищення ефективності ТОВ "Нова Пошта".

Разом з Innora, ви також можете досягти подібних успіхів та оптимізації своїх бізнес-процесів. Звертайтеся до нас, і ми будемо раді допомогти вам впровадити роботизацію, яка усуне рутину!